Posjet Zoološkog i botaničkog vrta sekcije pod vodstvom Patrika Majcena
Učenici sekcije ''Mladih biologa'', 7-ih razreda, posjetili su
1.6.2017. Zoološki vrt u Zagrebu. Na korištenje su dobili
mapu Zoološkog vrta i radne listiće koje su
samostalno ispunjavali prateći mapu. Učenici su pokazali
entuzijazam i veselje, samostalno otkrivajući čari parka i
čudnovatih im životinja.
__________________________________________________________________________
Učenici 6.b razreda su pod vodstvom
učitelja Majcen Patrika,posjetili Botanički vrt u Zagrebu.
Razgledali smo floru i faunu voda stajaćica, proučili razliku
kontinentalne primorskog bilja te tropske biljke u
zatvorenoj kupoli.
Šesti razredi su tijekom 12.mjeseca imali na satovima prirode radionice Reciklirajmo kreativno. Sakupili smo plastične kantice, limenke, staklenke, kartonske kutijice od lijekova i od njih napravili ukrase za bor, ukrasne posude za božićnu pšenicu te ukrasne posude za olovke, salvetnom tehnikom. Ta tehnika, poznatija i kao decoupage, sastoji se od nekoliko koraka. Prvi je nanošenje akrilne boje spužvicom na podlogu. Potrebno je 30-ak minuta za sušenje. Dok smo čekali da se osuši akril izrezali smo motive salveta koje smo nanosili posebnim ljepilom na osušeni akril. Nakon što se osušila salveta, premazali smo i ostatak podloge s ljepilom koje ima efekt laka. Bilo je radno i veselo, slušali smo božićne pjesme a dok se sušila boja, čak se zaplesao! Više pogledaj na fotogalerija.
U okviru zdravstvenog odgoja, 6.razredi su obradili temu tradicionalnih jela u jesensko doba. Degustirali smo sok od drijenka, knedle od šljiva, pekmeze od šipka i kupina, kompot od jabuka,. Probali smo čak i ukiseljene kapare i petrovac! Čista egzotika. Nakon toga smo se upoznali sa zidnjacima, krpama koje su se vezle i stavljale najčešće u kuhinju, na zid. Njihove poruke su nam bile jako zanimljive, što se tiče rodne ravnopravnosti. Prvo smo ih malo analizirali a onda osmislili nove poruke, za statuse na fb, umjesto zidnjaka.
U tlu živi velik broj gujavica, a njihova je uloga važna jer prozračuju tlo. Kako bi promatrali rad gujavica učenici 6. razreda dobili su zadatak izraditi lumbrikarije. Pogledajte kako su to sjajno učinili.
Pogledajte fotogaleriju.
Kako bi bolje promotrili i istražili stanice učenici 5. razreda su u školi načinili modele stanica. Na raspolaganju su imali vrećice za zamrzavanje, skuhanu želatinu, aluminijsku foliju, plastičnu kutiju, bijele balončiće, zeleni plastelin, škare. Pogodite kako su to napravili?
Zanimljivosti: