DRUGA RADIONICA - poveznice
Listić - elektroničko nasilje.
Kliknite da pokrenete anketu o Sigurnosti djece na internetu.
Na anketu odgovaraš samo jednom!
Kliknite da bi provjerili sigrnost svoje lozinke.
Kliknite da bi pokrenuli igru.
Kako naši mali informatičari stasaju tako se trudim omogućiti im što više samostalnosti u radu. Najučinkovitiji način učenja je učenje kroz projekte. Na taj način učenici samostalno ovladavaju novim vještinama te je znanje stečeno kroz projektni rad dugotrajnije, ali i doprinosti samostalnosti i samopouzdanju učenika za buduća učenja.
Tijekom osmog razreda velika se pažnja posvećuje upravo projektnom i timskom obliku učenja.
Tako su učenici i ove godine proveli projekt u Office 365 alatu.
Učenici su prvo uz pomoć profesorice dobili površni uvid u alate i mogućnosti Office 365 portala. Zatim je svaki razred podijeljen u dvije grupe od otprilike 6-8 učenika. Iznimke su bili učenici koji mijenjaju grupe ovisno o tjednu te su oni bili zasebna manja grupa.
Zatim su dobili teme i zadatke.
Medij za komunikaciju bio je Yammer (društvena mreža) u kojoj svaka grupa ima svoj zatvoreni dio. Učenici su dijelili sadržaje koristeći One Drive (dijeljenje datoteka i mapa) te Word Online (zajednički rad na jednoj datoteci) i slično. Projekt je trajao tri tjedna.
Profesorica je, osim što je usmeno objasnila tijek i način rada te pojasnila teme za rad, zadatke postavljala putem Yammera. Učenici su međusobno, ali i s profesoricom komunicirali putem Yammera i online ćaskanja.
Učenici su morali proučiti zadanu temu te o njoj napraviti prezentaciju u Sway-u (novi alat za prezentiranje sadržaja), uklopiti filmić (ili odvojeno prezentirati) te na kraju provjeriti znanje "slušača" putem Kahoot kviza. Sve su morali prezentirati pred drugom skupinom. Također su morali sami odrediti uloge u timu i podjelu poslova te osmisliti ime tima. Alatima pomoću kojih su prikazivali teme su, uz povremeno mentorstvo profesorice, sami ovladavali.
Kad su sve završili, kroz Google form kviz su se trebali izjasniti o ovakvom obliku učenja, na koji su reagirali većinski pozitivno, te ocjeniti rad druge skupine.
Projekt je bio vrlo uspješan i osobno sam jako ponosna na sve učenike, jer su sa velikom odgovornošću i samostalnošću pristupili projektima te iznjedrili odlične rezultate. Stoga do sljedećih uradaka koji nam predstoje (web stranice) uživajte u radovima odnosno rezultatima ovog projekta.
Radove pregledajte na način da kliknete na link. Na žalost, Kahoot kviz je specifičnog oblika te nema mogućnost jednostavnog dijeljenja s javnošću.
Komunikacijski alati: https://sway.com/6CFpkZxMk9XH6NDR
Web 2.0: https://sway.com/MTDfJBe2qFODq78G
Office 365: https://sway.com/ZLwbedFDc037VmMt
Sigurnost na internetu: https://sway.com/4RnkWnQDeJFohg0n
Alati za učenje: https://sway.com/qvLqerJrG6db1KWH
Online kupovina: https://sway.com/r0w1YuczV34TaSQx
Komunikacijski alati: https://sway.com/6CFpkZxMk9XH6NDR
Informirani odabir: https://sway.com/NqDtBz5bQriwHfC7
...još jedan nedostaje...uskoro...
Mirena Maljković
učiteljica informatike
Dan sigurnijeg interneta
SUDJELUJ I TI!!
Internet kviz za djecu - 07.02. od 09:00 sati
biti će aktivan kviz na adresi www.dansigurnijeginterneta.org.
Sva djeca se mogu spojiti i rješavati do 19:00 sati i možda osvojiti vrijedne nagrade.
Za prijavu ti trebaju svi podaci koje već znaš.
Ime prezime, škola i razred koji pohađaš. Prijaviti se možeš iz škole od kuće ili s mobitela!
Na nastavi informatike ćemo taj dan posvetiti također provođenju aktivnosti u sklopu akcije.
Učenici šestih razreda su u sklopu nastave multimedijske kulture izrađivali filmove na temu Sigurnost djece na internetu.
Izdvojeni su najbolji i najzanimljiviji radovi. No, nemojte zamjeriti na gramatičkim pogreškama učenika koje su se dogodile slučajno. Pokazali su iznimno zanimanje za temu pa nas te gramatičke pogreške nisu spriječile da njihove uratke stavimo na web stranice.
Uživajte!
Učiteljica informatike Mirena Maljković
Učenici šestih razreda su u sklopu nastave multimedijske kulture izrađivali filmove na temu Sigurnost djece na internetu.
Izdvojeni su najbolji i najzanimljiviji radovi. No, nemojte zamjeriti na gramatičkim pogreškama učenika koje su se dogodile slučajno. Pokazali su iznimno zanimanje za temu pa nas te gramatičke pogreške nisu spriječile da njihove uratke stavimo na web stranice.
Uživajte!
Učiteljica informatike Mirena Maljković